برق کولر خودرو

car cooler electricity
دسترسی آنی
تضمین کیفیت
مناسب بازارکار

امروزه صنعت خودرو همانند سایر صنعت‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته است.

در خودروهای جدید بیشتر قطعات به صورت الکتریکی و الکترونیکی ساخته می‌شوند. به عنوان مثال بهره‌برداری از سیستم انژکتوری، باعث کاهش آلایندگی هوا و صرفه‌جویی در مصرف سوخت شده است.

استفاده از یک سیستم برقی، مزایا و معایبی را در پی دارد و این سیستم‌ها همانند سایر سیستم‌های برقی ممکن است دچار ایراداتی شده و خراب شوند، پس آشنایی با قطعات خودرو و نحوه عملکرد آن‌ها برای رانندگان لازم و ضروری و از طرفی برای تعمیرکار برق خودرو کاربردی است.

این سیستم‌ها همانند سایر سیستم‌های برقی ممکن است دچار ایراداتی شده و خراب شوند، پس آشنایی سطحی با قطعات خودرو و نحوه عملکرد آن‌ها برای رانندگان لازم و ضروری بوده و تشخیص عیوب ساده خودرو و مرتفع‌سازی آن نیز حائز اهمیت است.

بسیاری از رانندگان، رویه قدیمی تعمیر و نگهداری را که برای خودروهای کاربراتوری صادق بود، برای خودروهای انژکتوری به کار می‌برند و این خود موجب آسیب‌هایی به خودرو خواهد شد، بنابراین یادگیری روش‌های نوین تعمیر و نگهداری خودرو مفید خواهد بود.

 

سرفصل ها:

فصل اول – اجزای کولر و مسیر چرخش گاز

فصل دوم – عیب یابی کولر خودرو

فصل سوم – آشنایی با کولر خودرو به صورت عملی

 

مفید برای ورود به بازار کار:

مهندسی خودرو – برق خودرو
علاقه‌مندان به تعمیرات خودرو
دانش‌آموزان رشته تعمیر موتور و برق خودرو شاخه کاردانش

معرفی دورهنمایش رایگان

فصل اول - اجزای کولر و مسیر چرخش گاز

50دقیقه

فصل دوم - عیب یابی کولر خودرو

32دقیقه

فصل سوم - آشنایی با کولر خودرو به صورت عملی

13دقیقه

480,000 تومان

تعداد
آخرین خریداران
مدت دوره: 01:37ساعت
مدرس

مهارتکده

موسسه فراز دانش با هدف ارتقا سطح دانش مردم عزیز کشورمان گام های نوینی برداشته است، امیدواریم شما دانش پذیران نیز با تلاش و پشتکار خودتان بتوانید از خدمات مهارتکده کمال بهره را ببرید.
امتیازی ثبت نشده است